Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

úterý 26. března 2013

VeSmíru

Ach.
Nemôžem si pomôcť, ale som strašne rada, že sedím doma. Dnes som síce musela ísť na chirurgiu na preväz, ale všetko lepšie ako sedieť v škole. (Hoci, keď mi dezinfikovali zdreté kolená, som si tým až taká istá zasa nebola.)
Presne tak. Moja šikovnosť sa opäť prejavila a v nedeľu ráno som zaútočila na asfalt. A večer pohotovosť. U mňa v izbe to teraz smrdí ako u lekára vďaka všetkým možným dezinfekciám, sterilným veciam na kolenách a tak, ale som spokojná. Všetko ma bolí, ale aj tak som spokojná.
Včera ma navštívila kamarátka Majka, no a bolo to úplne, ale úplne super, keďže som ju vôbec nečakala a už som nevedela vystáť samu seba medzi tými štyrmi stenami. Potešilo ma to. (O tom, že mi doniesla krásny darček ani nevravím.) Potešilo by ma, keby prišla aj iná osoba, ale to už nechávam na toho hore.
Celkovo som včera stihla pozrieť film a jednu rozprávku, pohnúť sa v knihe a poobede spať.
Super spestrenie večera bolo písanie si s človekom, ktorého mám hrozne rada ( býva v Ostrave) a tiež písanie si po anglicky s človekom z Dubaja. Skaut.
Toť asi vsio. Nepochybujem o tom, že ak to niekto aj začal čítať, tak v polke skončil, pretože je to nuda, ale ono je tu vždy takéto riziko.
Prajem vám krásny deň! :)
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat