Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

středa 27. března 2013

Čas

Možno by niektorých z vás zaujímalo prečo mám tak odveci názvy článkov. Asi preto, že som sama odveci v poslednom čase. A baví ma mať odveci názvy. V každom prípade. Nie vždy sú tak celkom odveci. Tento a včerajší článok nesú názvy mojich obľúbených pesničiek. A možno ak by ste počuli tie pesničky, vedeli by ste čítať medzi mnou písanými riadkami. Ale ťažko povedať.
Musím sa priznať, rada píšem tento blog a sledujem ako sa mi dvíha návštevnosť. Ale to je jediný dôkaz o tom, že tu aj niekto kedysi bol.
Vonku stále sneží a sneží, no a ja z toho pomaly, ale isto, začínam mať depky. Už chcem leto. Táto večná zima mi lezie na nervy. Ale dnes už konečne môžem slobodne von. Čo znamená, že idem večer na omšu. Toť vsio.
Inak. Včera som videla krásny film. Nesie názov Malý princ. Odporúčam. Nájdete ho na YouTube. :)
Zatiaľ asi toľko.
Prajem krásny deň! ;)
T.
http://vilva.deviantart.com/art/When-we-don-t-have-a-world-to-save-361691643

Žádné komentáře:

Okomentovat