Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

čtvrtek 28. března 2013

Křídla z mýdla




"Na všechno mám dost času
Než přijde ticho hlasu
Než přijdou první kroky
Mojí poslední sloky

Než zase prasknou struny
Vstřebá se, co se vrylo
Zmizí záchranné čluny

A pro mě jen nezbylo"


Všetko je divné v poslednom čase. Ale taký asi má život byť. Trochu smutný, trochu divný, nepochopiteľný, zázračný, šťastný, nepredvídateľný a kopa iných -ný. 
Momentálne sedím na okne u babky, chytám net z mestského úradu (ešte že mám kontakty a dostalo sa ku mne heslo) a je mi dobre. Akurát mi je zima trošku, no to pre to, že sedím v nevykúrenej miestnosti. Inak je všade brutus teplo.
Už mám len cca hodinu aby som sa mohla zásobiť koláčmi a prežiť piatok. Mala by som pomaly začať, ešte stále mám trochu deficit sladkého.
No nič. Tento príspevok nemá ani hlavu ani pätu. Znamená to, že sa čo? Lúčim. :
)
T.


http://ardanae.deviantart.com/art/Commission-Storiwyr-143741756

Žádné komentáře:

Okomentovat