Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pondělí 25. března 2013

Tam, kde sa piesok lial..

Ciao!
Takže, práve sa nachádzate na mojom blogu. Volám sa Timka, som z Kežmarku a "čoskoro" (približne o tri mesiace) budem mať 16. Chodím na Strednú umeleckú školu (KK), kde mám veľmi, ale naozaj veľmi rada DVK (Dejiny výtvarnej kultúry) a angličtinu (skôr pre osobné účely, ako práve pre tú angličtinu v škole, či uškriekanú učiteľku)
Rada čítam, píšem, počúvam Tomáša Klusa, kreslím, maľujem a v neposlednom rade chodím na lukostreľbu. Som obrátená kresťanka -katolíčka, chodím do Spoločenstva Gabriel v Kežmarku a cítim sa tam maximálne dobre. A rovnako som aj skautkou 3. zboru Aničky a Bořivoja Uhrových a 1. odielu skautiek Veľký tresk. Chodím do družinky, ktorá sa volá Rybičky a začínam radcovať Škoriciam.
Na skautských akciách milujem to, aká atmosféra tam vládne. Jednoducho zhrnuté: ,,Všetci sme veľká rodina, všetci sme veľká rodina-á.."

Budem vás sprevádzať počas celej existencie môjho blogu a vovádzať vás do tajov môjho života. Samozrejme, všetko s mierou.
Takže.
See u soon!
T.


Žádné komentáře:

Okomentovat