Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 31. března 2013

V mojom srdci znie..

Človek celý deň sedí, stále do seba niečo pchá, potom sa horko - ťažko postaví z gauča, "zavyje" pri pohľade na stúpajúcu ručičku váhy a keď z nej zchádza, tak si vraví: ,,Tá váha je určite zase pokazená!"
Tak fajn. Práve som opísala svoj dnešný deň. S výnimkou rannej omše. To som bola ešte v pohode.
Je tak super môcť v kostole spievať ,,Aleluja!" Toľko radosti mi to dáva. Chýbalo mi to. Fakt mám z toho obrovskú radosť. Ježiš zomrel za nás na kríži, porazil smrť a  vstal z mŕtvych. No čo môže byť krajšie?
Včerajšia dvojhodinová omša mi prišla veľmi krátka, ale naplňujúca. Plná radosti zo zmŕtvychvstalého Ježiša Krista. Proste super! :)
Nuž a ako som spomínala, celý deň som nič nerobila a večer sa toho teda nahrnulo. Nevedela som čo skôr.
Tak trochu sme s Nikou (moja podradkyňa v družinke Škoríc- vymýšľame im spolu program) pozabudli na fakt, že do 7. apríla sa treba nahlásiť na sv. Juraja, takže sme to museli začať riešiť, čo znamená, dohodnúť sa ako im to dáme vedieť, keďže zajtra z pochopiteľného dôvodu družinovka nie je. Vyriešili sme. Potom mi napadlo, že treba poslať odpovede na Družinu roka. V tom bol tiež menší zádrhel, ale zmákla som to a odpovede sú poslané. Potom dopĺňanie kalendára a šokujúce zistenie, že to už budúci víkend mám ísť do Ružomberka. To ešte budem musieť doriešiť. A tiež, v utorok máme takú "besiedku" spolu s ďalšou družinkou nášho zboru, čo sú Gombičky. O 17:00. To som teda zvedavá.
A ešte výlet, a hento a tamto treba doriešiť. Škoda, že mi to nenapadlo skôr. Ale čo už, budem riešiť až doma všetko. Kým som u babky, tak to veľmi nejde. Prípadne si tu len zapíšem nejaké nápady a postrehy a tak.
V každom prípade, už píšem veľa.
Majte sa zatiaľ krásne! :)
T.


Žádné komentáře:

Okomentovat