Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

úterý 16. dubna 2013

Bez názvu

Akože..what?! Úlohy do 3. kola družiny roka sú celkom. Ako to správne pomenovať. Zaujímavé. Teším sa na výrobu tričiek, ale to ostané.. No čo už. Aspoň sa na družinovkách nebudeme nudiť. (Nie že by sme sa tam vždy nudili alebo čo. To samozrejme nie.)
Dnešný deň bol taký na Pé Er Dé. V škole som mala celý čas nervy,  na poslednej hodine ma zasiahla jedna správa, cesta domov mi trvala večnosť, zapla som si film, potom šla do obchodu, spravila som doma nepečenú tortu (mňam!) a ešte som dnes nič poriadneho nespravila. Nevadí, mala som len proste deň voľna. Sľubujem, že zajtra už zamakám. Aspoň čo sa týka školy.
Čo bolo na dnešnom dni fajn? Skype rozhovor s kamarátom. To ma potešilo. A tá torta s ananásom. Bola fakt skvelá. (Poklona kuchárovi.;))
Tak trochu ma zabila dnešná technológia v škole. Preberáme surrealizmus a Dalího. Človek sa pozrie na jeho obrazy a nevidí nič zvláštne, i keď jeho obrazy sú naozaj krásne, no učiteľ naňho vybalí čosi o erotickom podtóne tých malieb a tomu človeku ostane len civieť so sánkou v pivnici (rozumej: s otvorenými ústami).
No nič. Idem ja.
Majte sa krásne! ;)
T.

Salvador Dalí (bohužiaľ sa mi nedarí zistiť názov diela a rok vzniku)

Žádné komentáře:

Okomentovat