Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pátek 26. dubna 2013

Bežíš, bežím, bežíme..

Radosť z pohybu. Aspoň prvú pol hodinu. Potom už len premáhanie sa, zatínanie pästí, vzdávanie sa, pokračovanie. Proste boj.
Hej. Včera sme boli behať. Najskôr len Baška a ja, no pri hojdacom moste sa k nám pridal jej brat Vlado. Bola to celkom sila behať po tých kopcoch a tak, no zároveň to bolo super. Rada by som si to čoskoro zopakovala. Ani svalovku dnes nemám, čo je na tom úplne najlepšie.
Včera som do noci (presnejšie do 00:40) písala Radcovskú prácu. Musím ju ísť dnes dať vytlačiť a zviazať. Kým som to dopísala mala som stokrát chuť schmatnúť notebook a vyšmariť ho oknom a na to celé sa vykašľať. No tak nejak som sa hecla a dala som to. Verím, že to bude fajn. Teraz sa už len do utorka doučiť všetko čo mi treba, spraviť skúšky a mám pokoj. O starosť menej.
No a viete čo? Ja som vždy vravela, že som samodeštrukčný stroj. Spoľahlivo sa strepem každé tri týždne. Naposledy včera na telesnej. Tentoraz to najviac schytal lakeť a dlane. Behali sme na štadióne 50m a kus som sa potkla a zletela. Aké nečakané, čo?
Tak nič. Idem ja niečo zjesť a vyberiem sa von všetko vybaviť.
Majte sa krásne ;)
T.


Žádné komentáře:

Okomentovat