Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

sobota 13. dubna 2013

Dnes bol skvelý deň,..

... všetko bolo dobré a bolo fajn.. :)
Čo si budeme klamať. Dnešná oslava Sv. Juraja u nás v Kežmarku bola proste úžasná. Bolo vidno, že na tom programe dosť makali tí organizátori. Zaslúžia si obrovské: Bŕŕŕŕavó! A tiež ĎAKUJEME!
Celý čas som bola so Škoricami, na ktorých bolo vidno, že ich to baví. Dosť sme sa nasmiali, nabehali, kus utužili v spolupráci a tak. Potom mi povedali jednu vec, ktorú však nemôžem vypustiť len tak do éteru, ale véééľmi ma to potešilo. :)
A omša? Bola perfektná! Spievať ,,Aleluja" na nápev Sweet home Alabama bolo vtipné. Milujem tú pesničku a aleluja v tomto prevedení ma potešila.
Doma som potom stihla byť však iba chvíľku. Mamka ma vytiahla do kina na "Babovřesky". Nechcela som ísť, ale nakoniec som si povedala, že prečo nie? a urobila som dobre. Herecké výkony všetkých hercov boli obdivuhodné. Najviac sa mi páčila Lucka Bíla, ktorá tam bola síce len chvíľu, ale zahrala to úžasne. Celý príbeh bol pozapletaný, kvalitne spracovaný a úsmevný. Dve hodiny aj niečo prešli ako voda.
A pri odchádzaní z kina som stretla nejakých známych, čo bolo tiež zaujímavé.
Toť vsio. Idem odkväcnúť do postele konečne.
Majte sa! :)
T.
P.S.: Ja si nemôžem pomôcť nezdieľať. To video je skvelé. :)

P.S.1: Fotka vyzerá možno zle takto rozmazaná, ale aspoň je vidno kto k nám všetko patrí. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat