Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 14. dubna 2013

Hey JÚÚ v akvárijú..

Fotenie sa na Družinu roka alebo inak povedané poďme sa vyblbnúť.
Mám taký skromný pocit, že nám našu fotku "kráľovskej hostiny v lese, kde si priamo na mieste pripravíme jedlo" neuznajú, keďže les tam nebol a jedlo sme si pripravili štýlom vysypal sa nám nákupný košík, ale za tú srandu to stálo. Chcelo by to viac takýchto akcií. Len tak výjsť si do prírody kamsi, vziať si niečo pod zub, dobrú náladu a foťák a blázniť sa. Nižšie vám nechám odkaz, ak by vás tie fotky zaujímali. Čoskoro skončia v mojom Cancáku. :)

Dnes bolo inak strašne krásne počasie. Priam to lákalo k tomu, aby som si von vzala šaty. To až tak celkom možné bohužiaľ nebolo. No dúfam, že aspoň zajtra to počasie znova výjde a môžem ísť v šatách do školy. Tak trochu prepínam na automatické vyhľadávanie a následne návštevu rôznych výpredajov a prezeranie si inšpirácií na webe. Ani neviem prečo, ale chytilo ma to.

Idem ja. Písomka z Rozboru umeleckého diela na mňa čaká už zajtra po siedmej hodine a nemám páru čo tam mám vedieť.
Tak sa majte krásne!
See u čoskoro. ;)
T.



Žádné komentáře:

Okomentovat