Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

středa 10. dubna 2013

It´s a beautiful daaay, tam taram táám.. :)


Tento týždeň je v niektorých veciach veľmi krásny. Taký pohodový, nikde sa neponáhľam, všetko ide tak ako má,.. Napríklad zajtra začínam v škole až od deviatej (t.j. tretia hodina), keďže nám telesná odpadá. A  poobede mám naplánovaný jeden super program. Uvidíme čo to dá.
No a včera som bola v obchode a kúpila som si dvojo takých milých šiat. Hneď som ich dala prať a dnes som už jedny mala na sebe v škole. Som šikovná, čo? :) Čo mi však pripomína, potrebujem si došiť nášivku na rameno rovnošaty. To bude boj toto.
No ništ. Idem sa ja vrhnúť do Dejín výtvarnej kultúry, niečo sa poučím a o hodinu je omša.
Have a nice day! :)
T.

Originál a nedokončený farebný návrh z VPR. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat