Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

středa 3. dubna 2013

Jazda v protismere

Zdravím ľud čítajúci tento blog! :)
Včera sme mali teda tú oddielovú akciu spolu s Gombičkami. Bolo to úplne skvelé. Verím, že toto nebolo posledný krát  a že sa takto vo väčšom počte zídeme aj o mesiac. To už by k nám mali pribudnúť Surikaty, ktoré mali prvú družinovku práve dnes. (*Mexická vlna a nadšený výkrik* Úúú..!)
Uf. Tento večer je taký vtipný. Nič nerobím, len jem, učím sa a hltám knihy so skautskou tématikou (napr. Vedieme vĺčatá, Včielka, atď.) pričom zisťujem, že tam sú fakt super veci . Ešte chcem zavolať kamarátke cez skype, keďže sa to stáva takou našou tradíciou kus, no a teda si chcem trochu švihnúť.
Zajtra bude perfekt deň, keďže mám len osem hodín v škole a žiadne kreslenie, takže to zbehne rýchlo. Akurát musím vyriešiť to, ako sa odnesiem do školy v piatok, keďže si beriem veľký ruksak, pretože priamo z nej odchádzam vlakom do RK a ešte si musím brať aj veci do školy. Ale ja som šikovná, ja to nejak vymyslím.

P.S.: Ďakujem skautke z Čiech, ktorá (ako som sa dnes dozvedela) číta môj blog. *Ďalšia mexická vlna.* :)

Z čias kedy moje tričko "Robiť ťažké veci" bolo ešte celé. R.I.P. :(

Žádné komentáře:

Okomentovat