Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

úterý 30. dubna 2013

My beautiful dreams..

Poviem vám, vedela by som si predstaviť svoj život vo veľkom štýle.
Bývanie niekde v podkrovnom byte, ktorý by bol prežiarený svetlom, zariadený nie najluxusnejšie, no zasa rozbitý nábytok by tam nemal čo hľadať, všade svetlé farby, väčší šatník s kopou sukní a šiat a super topánok. Práca ako redaktorka editorka v nejakom časopise pre ženy, milujúca svoju prácu, plat, piatkové úlety s kamarátkami, oblečenie, ktoré vie vždy správne zladiť tak, aby proste vyzerala úžasne, káva "take away" cestou do práce, zdravé raňajky, večerný beh v Central Park-u (spomínala som, že ten byt by mal byť v New Yorku?) a tak. Pravdepodobne je moja predstava až príliš idealizovaná, no takáto sa mi páči. Aspoň zatiaľ.
A chcela by som cestovať. Paríž, Brusel, Berlín, Londýn, Rím, znova Praha, Ostrava, Brno, Kapské mesto. A ešte kopa ďalších miest. Kto vie či navštívim niekedy aspoň jedno z nich. Myslím, že Česko až taký problém nie je. Len možno to Kapské mesto a tak.
Veď uvidíme. Ešte prežiť tri roky na strednej a potom. Možno. Snáď.



Žádné komentáře:

Okomentovat