Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pondělí 8. dubna 2013

(Ne)Normálny cvok

Začínam uvažovať o tom, že začnem nosiť sukne. Alebo nejaké pekné milé šaty. Nech konečne vyzerám ako normálne dievča. Svoje milované červeno-čierne batikované nohavice budem vyťahovať len v prípade núdze. (Obdeň? :D)
Ale nie. Konečne vyšlo slnko, obloha modrá, tak prečo sa trápiť v nohaviciach?
Dnes som si na družinovku obliekla čierne šaty nad kolená, oranžové silonky,  také trochu stredoveko vyzerajúce topánky, na krk oranžový náhrdelník a na vrch biely kabátik. Nebola mi vôbec zima. Akurát večer, keď som o ôsmej prišla domov, tak trochu už hej. No, bolo to super.
Už mám len štyri dni na odovzdanie radcovskej práce. To bude sranda kým to dopíšem. Zatiaľ toho mám len veľmi málo. Nuž, teším sa ale na Sv. Juraja tu v KK. Idem tam ako radca našich Škoríc, ktoré idú logicky so mnou. Strááášne sa na to teším. A v piatok ráno sa rozdávajú narcisy, potom možno do detského domova ideme, ak nie, tak praceme klubovňu, no a večer stretko. Úú..je super týždeň! Prečo? Pretože z výtvarných predmetov mám len v stredu výtvarnú prípravu, ktorú mám rada. Proste taký wááá týždeň.
Akurát veci v mojom súkromí sa dosť značne komplikujú. Ale to sa zvládne.


Žádné komentáře:

Okomentovat