Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 21. dubna 2013

Nočná stráž

Je veľmi zaujímavé, že po hodine spánku sa mi teraz večer spať nechce. Prečo len hodina? Ono to totižto bolo tak.
Tento víkend sme mali víkendovku spoločenstva Gabriel, ktorá bola úplne skvelá. Myšlienka prebdenej noci padla už v noci z piatka na sobotu, no kvôli tomu, že na druhý deň mali byť prednášky, kde treba aj vnímať, tak sme (aspoň ja a Nika) zaľahli čosi po polnoci. Spali sme v jednej posteli a ako výhovorku sme použili to, že na mojej posteli bol zosušený pavúk, takže som tam nechcela spať. Avšak, v nedeľu mala byť len omša, raňajky, upratovacie práce a nakoniec home, sweet home, čo znamenalo, že tu už teoretične ponocovať môžme. A tak sa aj stalo. Všetci "normálni" ľudia spali v izbách, no dvaja blázni sedeli zakrútený v dekách na chodbe a kreslili si na ruky príbehy o Teórii veľkého tresku, prípadne stvárňovali biblické texty (napr. o márnotratnom synovi). Keď inšpirácie došli, tuším sme preberali všetko možné, čo nám vtedy prišlo na um, len aby sme nezaspali. Neskutočná unavenosť sa striedala s relatívnou čerstvosťou. Najkritickejšie to bolo okolo pol piatej, kde som už mala halucinácie a videla pavúkov aj tam kde neboli, a kde sme hrali logickú (!) hru na mojom mobile, pri ktorej som, mám pocit, na chvíľu zaspala. Potom sme sa to rozhodli zabaliť a ísť si na tú hodinu, ktorá nám ostala pospať.
Tak toto sme my. 15 "kusov" z nášho spolča, ktorí prišli prežiť Božiu blízkosť :)
Tým som chcela povedať, že bolo to celkom fajn tá prebdená noc, no potom som bola ako vypľutá rezanka. A práve teraz začínam cítiť, že únava zasa stúpa.
No fajn. Ja sa jej s radosťou poddám a tak vám prajem dobrú noc a krásne sny! :)
T.






P.S.:  Táto pesnička ,,Piotr Rubik - Nie Wstydz Sie Mowic, Ze Kochasz" je úplne super! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat