Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

čtvrtek 18. dubna 2013

Slnečno, miestami študenti

Tuturutúú!
Nie nebojte sa. Nejde o nový privitávajúci signál na tomto blogu. Už len to by mi chýbalo.
Dnes bol super deň. Vyučko bolo skrátené, teda posledná hodina končila 11:55, akurát som mala ešte obed, takže som šla kus neskôr domov. Teda. Ani domov som nešla. Po škole sme zamierili s Baškou do Ťavy mrknúť na nejaké sukne a tak (nakupuje sa tam skvelo, akurát nie vždy mám pri sebe dostatok peňazí- viď. dnes). Potom som šla k Majke, bola som chvíľu u nej, dozvedela som sa, že pri gymnáziu auto zrazilo cyklistu a všade je plno krvi, no a potom sme šli do potravín, ja domov a dohodli sme sa, že sa ideme korčuľovať. Doma som sa stihla najesť, odlakovať a nalakovať si nechty, zjesť balíček tých podlhovastých piškôt a potom sme šli. Bola to celkom sranda. Na zemi som našla 1€, Majka sa naučila korčuľovať pomerne dosť rýchlo, no a stihli sme aj omšu. A po nej zasa na korčule, pričom sme sa stihli aj porozprávať a stretli sme kopu iných korčuliarov, ktorých sme poznali. Veľmi pekný deň.
A teraz sa tvárim, že sa učím, popritom pozerám film Diabol nosí Pradu a premýšľam, že by ma veľmi bavilo pracovať v časopise, rsp. už dlhšie premýšľam nad žurnalistickou výškou (a to som chcela ísť do Revúcej na literárne gymnázium). Ale to je ďaleko. Uvidíme kam ma to zaveje.
Tak vám prajem príjemný večer/ deň.
See u čoskoro! ;)
T.

P.S: Zajtra mám na obed moravské koláče. Mňamky! ^_^


Žádné komentáře:

Okomentovat