Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 28. dubna 2013

"Tour de Smrť"

Tento víkend bol taký akčný. V sobotu sme mali s deckami výlet spojený s hľadaním družinového miesta, ktoré sme napokon kvôli niektorým veciam nehľadali, ale za to sme si to celé užili. Bolo to kruté po prvý raz viesť výlet, ale tak. Niekde začať musím. A Pumy mi pomohli. No ten prepad bol úplne super. Aj hry (až na tie úrazy, nerátajúc môj temer vytknutý členok). Celý výlet bol podľa mňa kvalitka. :)
A dnes? Dnes som bola s Majkou na (ako som si to nazvala) "Tour de Smrť". Trasa Sp. Belá cyklistický chodník->Strážky->Hájovňa->Niečo niekde v paži cez les-> Štart->Kláštor a domov.Celkom zaberák. No cyklistickú sme na korčuliach prešli asi len polovicu. A v meste sme sa zastavili aj na čokoláde v cukrárni Nostalgia. Cesta cez Hájovňu a les bola viac ako interesantná. Domoc som prišla celá doškriabaná a zničená. Ale deň to bol super. Len nás zlialo minimálne štyri krát.
Nuž a teraz sa musím učiť na skúšky. Mám pocit, že jediné z čoho prejdem bude prvá pomoc. Ak vôbec. Stretko máme v utorok večer vo Vrbove a skúšky asi budú prebiehať v stredu. Neviem. Len hádam. Snáď nás nebudú mučiť v noci. To sa budem asi aj sama.
Tak nič. Idem ja. Majte sa krásne zatiaľ. ;)
T.




Žádné komentáře:

Okomentovat