Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pondělí 1. dubna 2013

Zasa raz..

Som doma.
A nesmierne sa z toho teším. Konečne sa mi vráti taký zabehnutý program. Škola, domov, omša, domov, škola, domov,... Ja viem. Je to doosť nuda. Ale nikdy to nie je vždy rovnaké. Sem - tam po omši domov neprídem sama, môže sa mi vytvoriť program medzi položkami "škola, domov", prípadne aj inde a vždy je ten deň rozmanitý. Tréningy, stretko, družinovky a tak. Tento víkend pôjdem do Ružomberka na Godzone konferenciu s názvom Kultúra Božieho Kráľovstva. Teším sa tam. Majú premakaný program a tuším, že to bude super čas strávený s Bohom a s generáciou ľudí KIOBK (Ktorej Ide O Božie Kráľovstvo).
Zajtra máme besiedku s Gombičkami, ráno vstávam na omšu o šiestej a okolo jednej si musím ísť vybaviť oslobodenie od telesnej. Teším sa na zajtrajší deň.
A dnes. Dnes som šla z autobusu rovno do farského domu (alebo Charita ako to s obľubou voláme), pretože tam niekoľko ľudí zo spoločenstva pozeralo film. Potom sme sa však vybrali na hranolky a obišli sme dva podniky, ktoré boli zatvorené kým sme zakotvili U troch apoštoloch. Potešilo ma to. Bola som s ľuďmi ktorých mám rada a navečerala som sa. Bolo to super.
Takže, idem.
Majte sa krásne! :) +
T.
http://mylifethroughthelens.deviantart.com/art/Burn-it-Down-362810283

Žádné komentáře:

Okomentovat