Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

středa 24. dubna 2013

Znova dristám

Ták fajn. Musím sa pochváliť aj tu.
Som čerstvá držiteľka kreditnej karty z Tatra banky a majiteľka študentského účtu. Chcela by som ju nakŕmiť. Nejaké peniaze mi prídu do dvoch dní, vreckové presvedčím mamku nech mi tiež posiela na účet cez IB a chcelo by to nejakú brigádu. Bohužiaľ hľadám a nič nenachádzam. Ale budem hľadať ďalej.
A aby ste vedeli. Neflákam sa. Som v škole na informe, máme kvázi voľný program a tak som sa rozhodla napísať vám. Už "len" 5 hodín. Dejepis, 2x figúra a 2x výtv. príprava. To nejak prežijem. Akurát tú figúru moc nemusím.
A večer máme skautskú sv. omšu. Ešte musím dať deťom vedieť. Celkom sa teším. A zároveň dúfam, že moja rovnošata je v normálnom stave, že ju netreba žehliť ani nič, keďže sa nám žehlička pokazila. A tiež pevne verím, že sa dočkám dnes mojej šatky, ktorú si požičal Casa.
Tak dnes len kratšie. Možno ešte večer čosi pridám, ale teraz už pôjdem.
Majte sa krásne ;)
T.
Tento dizajn mám ja :)

Žádné komentáře:

Okomentovat