Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

sobota 4. května 2013

4/5


radcovský kurz/ práca, ktorú robíme v škole/ foto vzniknutá na Tour de Smrť/ Viki (5) a Lili (6) v Tescu (konečne sa dohodli a prestali hádať o to, kto bude mať ten kufrík)/ moja obľúbená kombinácia žltých šiat a oranžových pančušiek/ ja a Majka pri dnešnej prechádzke po lúkach/ zvyknem si fotiť jedlo..ani neviem prečo :D/ korčuľovanie sa s Majkou/ beh s Baškou

Taký zbežný prehľad apríla (až na tú fotku z dnešnej prechádzky).
Ani neverím, že dnes je 4. mája. Ešte dva mesiace a koniec prváku, prázdniny (ak Pán dá, tak časť z nich strávim v Taizé (dedinka vo Francúzsku) so skautmi) a tak. Čo je divné, máj sa len začal a už mám za sebou pár vecí, ktoré všetko zmenili a menia a tak trochu sa desím toho, čo bude do júna.
V každom prípade sa teším minimálne na tento ďalší týždeň. Pondelok družinovka, utorok Aqua city, streda ideme liezť, štvrtok taký v pohode a piatok odchádzam na konferenciu až do nedele. Fest sa teším. A zajtra máme 1. Sväté prijímanie. Rsp. ani nie tak my, ako moja sesternica, takže sme pozvaní na oslavu. Rodina, obed, koláče a tak. Ani to nie je na zahodenie.
Tak ja idem.
Majte sa krásne! :)
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat