Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

středa 8. května 2013

5.-7./5

Povedzme, že najskôr len zbežne zhodnotím posledné 4 dni, pričom najväčšiu pozornosť budem venovať tomu dnešnému.

V nedeľu, ako som už spomínala, sme mali 1. sväté prijímanie. Vzhľadom k tomu, že sa mi do tohto dňa priplietli ešte nejaké veci, tak trochu som sa nemohla dočkať kedy vypadnem z oslavy. Ale bolo tam fajn. Obed bol chutný, koláče tiež a o torte ani nehovoriac. No čo je hlavné, všetko prebehlo v poriadku (aspoň ja si myslím) a princezná Viki vyzerala naozaj ako princezná.

V pondelok bol pondelok. Nečakané, ja viem.
Mali sme družinovku. Síce mi prišli len dve dievčatá z 10 detí (niektoré mali nácvik na 1. Sv. prijímanie a iné zas iný dôvod), bolo to fajn. Boli sme u nás na záhrade, kreslili sme si, hojdali sme sa a zlostili našu mačku. Nakoniec sa dievčatám nechcelo odísť, no ja som už mala naplánovanú prechádzku s Majkou, takže sme museli končiť.


Utorok bol super. Aqua city v Poprade, Majka, ja, moja sestra Alex a jej kamarátka Táňa. Cestou sme skoro zablúdili (áno, viedla som ja a áno, nebolo to tak celkom "skoro"), ale približne do 15 minút sme našli správnu cestu (hej, spýtali sme sa jedného pána) a bolo nám veselo. Čas tam prešiel ako voda. Stihla som sa skoro utopiť (no kto by sa netopil, keď ho topia), ešte stále neviem plávať a milujééém saunu! Je tam strašne super. A tá ľadová voda po nej je the best! Dokonca sa mi podarilo hecnúť aj Alex a Táňu, aby tam skočili.

Nuž a čo dnes. To vám prinesie ďalší článok, na ktorý sa hneď idem vrhnúť. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat