Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

úterý 28. května 2013

Čo a ako za posledné týždne.

Hanba mi.
Ospravedlňujem sa vám za to, že som tu nebola už temer tri týždne. Mala som taký dosť o život mesiac.
Nuž a čo sa stalo za ten čas?
17.-19.5 som bola na chate Fedák s rodinou a rodinnými priateľmi. Bolo to fajn. Taká trochu prax pre mňa, vzhľadom k tomu, že tam bolo vééľa detí, ktoré trebalo nejak zabaviť.
Ďalej sa udialo kopec vecí, ktoré sem však nepatria, no vec, s ktorou by som sa chcela pochváliť je tá, že som záverečné klauzúrne práce z Výtvarnej prípravy (VPR) zvládla. Minulý týždeň sme mali od ôsmej do jednej len VPR a tvorili sme na danú tému, popri čom sme zároveň mali napísať aj písomnú časť kde sme to opísali všetko, plus pridali omáčky. No a dnes sme mali tie skúšky. Z prác som dostala jednotku, z písomnej časti dvojku (Nečudujem sa. Písala som ju večer v nedeľu, aby som ju v pondelok ráno mohla dať vytlačiť a zviazať a následne odovzdať.) a z ústneho prejavu jednotku. Výsledná známka 1, ktorá bude aj na vysvedčení. Teší ma to.  Po prvom polroku som mala z klauzúr dvojku.
A dnes som ešte prišla na to, že zdravotná sestrička zo mňa isto nebude. Sestre má mamka pichať také injekcie, čo sa dávajú po operáciách (mala niečo s nohou), no dnes je v práci a tak som to musela spraviť ja. Kým som to vykonávala, bolo všetko ok. Ale akonáhle som odložila ihlu, prišlo mi tak zle, že som desať minút sedela v kúpeľni na zemi, pila sladkú vodu a predýchavala som to. Som proste čaj.
Tak. Asi by som mala ísť. To je len také zhrnutie. Sľubujem, že budem písať častejšie ;)
Majte sa!
T.

P.S..: A konečne ma začínajú chytať záchvaty kreativity. Už som sa bála, že sa nevrátia po tak dlhom čase, čo som nič nevedela vymyslieť. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat