Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pátek 31. května 2013

Inšpirácia a úpadok

Nejak som sa rozpísala.
Nanešťastie nie na tých správnych miestach, ako napríklad tento blog. Ale povedzme, že poviedka je v pohybe. A to je fajn.
A tiež som sa rozkreslila. A musím sa zopakovať: Nanešťastie nie na tých správnych miestach. A to v škole. Tak nejak to tam mrzne. Hlavne na praxi. Ale ani VPR nie je na najlepšej úrovni. Ešte nikdy mi tak dlho netrvalo nakresliť pár návrhov.
Vlastne. Jeden som dnes nakreslila. Potom mi dlho nič nenapadalo, tak som si ten návrh nakreslila na ruku tušom. A zasa som začala kresliť do skicára iný návrh, ktorý je už tiež nepoužiteľný, keďže sa z neho stal návrh na obraz na plátne, ktorý budem snáď v blízkej budúcnosti realizovať. Čo ma hnevá, tých návrhov sa nejak kopí a ešte nemám ani plátno, ani nič. Ale už som si povedala, že začnem maľovať aj doma. Nech mám nejaké práce do portfólia na výšku. Z prác z 1. ročníka už portfólio začíname tvoriť. Aby sme potom nemuseli zháňať vo štvrtáku všetky dávno stratené práce.
Júú. A mám svoj účet na DeviantArt-e. Presne TU. Je to tam super. Najčastejšie odtiaľ čerpám inšpiráciu. Prípadne ešte od Miroslava Knapa.

Tak ja "mizím". Chcem omrknúť knižnicu, potom omša a tak.
Majte sa krásne! :)
T.

P.S.: Myslite na mňa zajtra. Od rána budem na Dni detí v Zaľubici ako "dozor". Bojím, bojím. A fest sa mi tam nechce. O:)

     


Žádné komentáře:

Okomentovat