Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

čtvrtek 2. května 2013

Zvládla som to!

Zdravím :)
Tákže. Neuverili by ste, ale tento príspevok píšem na tretí krát. Už som ho dvakrát zmazala a snáď sa mi ho teraz podarí aj publikovať. :D
Ďalšia vec k neuvereniu? Mám za sebou Radcovský kurz. Absolvovať ho bol mojím malým veľkým snom, no a teraz v stredu (pričom do Vrbova sme prišli už v utorok) 1. mája 2013 sa mi podarilo prejsť skúškami a tak si zaslúžiť Radcovský dekrét, ktorý ma oprávňuje viesť skautskú družinu. Dobré nie? :)
Bola to fuška naučiť sa to všetko, napísať prácu a tak, ale stálo to za to. Už si môžem hrdo našiť nášivku so stromčekom na šatku, ako dôkaz, že som to zvládla.
Len čo ma najviac mrzelo bolo to, že som sa musela lúčiť s ľuďmi z radcáku. Jasné, že sa nevidíme posledný krát v živote, aspoň s niektorými nie, ale už sa s najväčšou pravdepodobnosťou v takom zložení nestretneme. I keď. Všetko je možné. Treba veriť.
No napríklad sa najbližšie vidíme na ukončení skautského roka v Spišskom Podhradí (dúfam, že si to pamätám dobre a nekecám). Teším sa na to.
Tak. Je načase zaliezť do postele. Už len piatok a môžem si pískať. Dva dni. Potom zasa týždeň a zasa s prestávkou v stredu. Mali by sme ísť liezť. Snáď som to už nezabudla :D
Majte sa krásne a prajem dobrú noc! :)
T.



Žádné komentáře:

Okomentovat