Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

čtvrtek 27. června 2013

27/6

No dobre. Len do mňa. Nebola som tu vyše mesiaca, nech sa páči, zgustnite si na mne.
Na moju obranu... no dobre, žiadnu výhovorku nemám. Bola som proste lenivá. Hoci sa toho tento mesiac stalo celkom dosť, tak som si kedykoľvek mohla nájsť čas napísať vám. No čo už.

Konečne prázdniny. Už len jeden deň a fajront. Cez víkend máme v SNV ukončenie skautského roka. Celkom sa teším. Len má pocit, že budem spať pod holým nebom ak sa nám nepodarí vybaviť stan. Nevadí.

A čo ďalej? No. V piatok som mala 16. Bolo to strašne super. Usporiadali mi tajnú oslavu, na ktorú ma teta dostala tak, že ma zavolala aby som jej "pomohla v kaviarni". Narobili sme jej tam akurát bordel. A večer, aby nebolo málo, keď som sedela doma už a konečne jedla niečo normálne, mi zazvonila kamarátka, že mám ísť von, že je tam pár ľudí. Tak som pred bytovku vybehla len tak, v pyžame, a tancovali sme tam na samé stariny (mali sme zapnutý notebook) a bolo to úplne mega super.

Nuž a.. zúčastnila som sa na "Hug Day". Bolo to milé. Objímať ľudí a potešiť ich tým. Šla som tam za Študentský parlament mesta Kežmarok.

 Do skorého videnia! ;)
T.




1 komentář:

  1. Jéj,krásna oslava a tá torta je nádherná :)
    inak,práve mám novozaložený blog,tak ak by si mala čas,by si sa mohla prísť pozrieť. Mám aj prvú a výnimočnú takú giveaway :)

    http://suzzie-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat