Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 2. června 2013

Deň detí v Zaľubici alebo Timka v siedmom nebi

Čaute! :)

Tákže. Tento víkend bol skvelý. V sobotu som vstávala o siedmej. No dobre. Tak o pol ôsmej. Mali sme Deň detí v Zaľubici. V poslednom článku som písala, že tam nechcem ísť, no teraz to vôbec, ale vôbec neľutujem!
Keď sme tam prišli, začali sme skladať podsady, pripravovať veci na aktivitky a tak. Mali sme cca. 100 kartičiek pre deti, ktoré sme im postupne začali dávať a len tak sa za nimi zaprášilo, takže sme museli ešte počas všetkého dorábať. Mala som na starosti odtláčanie rúk na strom (nakreslený) a zároveň som mala dávať pozor a zapisovať preťahovanie sa.
Mali sme tam super raňajky (ešte nikdy som z hladu tak rýchlo do seba nenasúkala párky, ktoré vlastne neznášam) a guláš na obed. Zadarmo pitie a všetko.
No úplne najlepšie bolo to, že som si mohla zastrieľať z pušky. Ešte cestou domov som mala zaľahnuté v ušiach. Zbožňujem tie zbrane! A tiež sme sa vozili na BMP (neviem aký obrnený transportér). To bolo dosť o život, ale totálna pecka. Teň deň bol proste úžasný. A na zakončenie: omša. Proste krása.
A dnes? Ťažká pohoda. Filmy, oddych a omša. A dostala som kvietky. :)
A teším sa na utorok. Mám sa stretnúť s Ivanou Žalúdekovou, mojou obľúbenou spisovateľkou. Ach. Už to nemôže byť lepšie! :)
T.



Žádné komentáře:

Okomentovat