Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pátek 26. července 2013

Home, sweet home

Čaute, čaute!

Hlásim príchod zo skautského tábora v Haligovciach. Bolo tam superúžasne! Počasíčko nám vyšlo bravúrne, keďže sme celý čas (až na prvý daždivý deň) mali hic, program v štýle seriálu "Once upon a time" bol tiež prepracovaný a skvelý.

Vypichnem len niektoré veci, vzhľadom na to, že rozpisovať by to bolo dlhé a na čítanie únavné. Tak možno..

- Splavovanie Dunajca na raftoch: Uáá..vždy som to chcela skúsiť. Veľmi som si to užila. Krásny výhľad, voda, poliaci na pltiach, iný raftári naokolo a náš falošný spev s občasnými výkrikmi na väčších vlnách. A tiež nezabudnem na to, ako sme na konci našej trasy vytiahli rafty na breh a ten, kto mal odvahu, sa len tak ako bol, v záchrannej veste hodil do prúdu Dunajca a nechal sa odnášať nejakých 50 metrov. A samozrejme, že som tam šla aj ja. Akurát sa mi potom trochu nedarilo vyplávať lebo ma prúd ťahal ďalej, ale nakoniec sa podarilo. A poviem vám, topiť sa je riadne namáhavé.

- Šitie plášťov: Ono to neznie ako nejaká extra super zábava, ale bolo to fajn. Až na to moje nervovanie sa, lebo mi to nešlo. Ale tie plášte sú krásne. Mám tmavomodrý batikovaný, teda vyzerá akoby na ňom boli blesky, a tiež vyzerá tak hobitsky.

- Pokladovka: Tu nešlo ani tak o ten poklad ako o to, že sme prešli celú trasu od Haligoviec, cez jaskyňu Aksamitku, Lesnícke sedlo a následné zakotvenie za Veľkým Lipníkom. A prešli sme ju tak, že cestou tam som ja mala koleno v paži a dvom babám bolo tak na čierne uhlie. Ale dali sme to. A ten spánok. Nikdy sa mi nespalo lepšie, ako po tej pokladovke.

-Táborák: Nepoznám zlý táborák. Všetky sú krásne a romantické. Ten posledný bol pre mňa taký úplne naj. Zapaľovala som oheň krásy. A nie len preto. Bolo to ukončenie tábora. Bodka. A tak som si to snažila užiť.

-,,Na svoju česť ti  sľubujem..": Je to tak. Včera v noci som zložila skautský sľub. Čo k tomu dodať. Raz skautom, navždy skautom.


Majte sa! ;)
T.


P.S,: Fotky nabudúce. :)

1 komentář:

  1. Jé, to raftování. Bože, proč nemůžem na táborech sjíždět něco taky? Je super, že to tam bylo super. Já měla dělat skautský slib letos, jen se to nestihlo kvůli táborovce(podle nás žádná nebyla ale vedoucí si za tím pevně stojí, okéj) a proto budu slibovat o schůzce. Jsem zvědavá jak to dopadne. Už se těším na fotky!:)
    P.s.- užij si zbytek prázdnin!
    Anka

    OdpovědětVymazat