Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

sobota 27. července 2013

My universe will never be the same..

Opäť všetkých pozdravujem! :)

Dnes možno len tak kratšie, vzhľadom k tomu, že už o nejakú pol hodinku odchádzam von. V meste dnes máme Bažant Kinematograf. Ani poriadne neviem čo sa bude premietať, ale tak ide tam veľa mojich priateľov, ja doma nemám čo robiť, tak na chvíľu vypadnem. Svet sa nezrúti.

Tak ma teraz pobavilo. Zajtra mám ísť na cyklovýlet do Tatier a teraz mi volala mamka, že si mám rozmyslieť či tam pôjdem, že zajtra majú byť extrémne horúčavy a že mám problém na slnku. Čo ma kus prekvapilo, že o čom ja neviem. Akože, bolí ma hlava, ale to mám zväčša z toho, že za deň ledva vypijem pol litra. No a že si mám vziať veľa vody a pre istotu aj zdravotnú kartičku. Táák fajn. Ale je zlatá. Ľúbim ju.

No nič to. Kým ja sa zasa vychystám, tak už nebudem stíhať. Majte sa krásne všetci! :)

T.

P.S.: Fotky z tábora stále nemám. Akurát len dve, čo sa objavili na facebooku, tak pridám aspoň tie.



Žádné komentáře:

Okomentovat