Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 28. července 2013

Tour de "nemám šajn"

Konečne sa u nás dobúrkovalo. Bola to krásna búrka. A ten vzduch je úžasný!
No stihli sme to len tak tak. Ak by sme dodržali plánovanú trasu cesty k nejakej vodnej nádrži kam sme chceli ísť, tak by nás stihla ešte niekde v paži, čo by bolo.. smutné. Ale pre poriadok.
Dnes o pol jedenástej sme vyrazili s polhodinovým meškaním na náš dohodnutý skautský cyklovýlet. Šlo nás "až" sedem. Viem, že sme šli cez Ľubicu, Ľubicu pod lesom a potom nejaká cyklocesta neviem kam. Ale bol to dobrý zaberák. Chceli sme ísť až k tej nádrži neviem kde, ale vzdali sme to pri meste na R. Rsp. chalani by to dali, len my baby sme boli zdochnuté. A ja viem. Som hrozná. Ale vážne si nepamätám kam sme to mali ísť a ani neviem kde sme to oddychovali. Ale to je v podstate jedno.
Domov som došla okolo druhej. Prešli sme približne 27 km. Šla som rovno do sprchy a potom začalo búrkovať, takže som už ani nestihla napísať niečo na blog, keďže nám zrušilo elektrinu.
A ešte mi napadlo. Písala som, že ideme do Tatier. Malo to tak byť. Ale rozhodli sme sa pre menej náročnú trasu.

Nuž a včera som bola na tom Bažant Kinematograf. Bol to film Samotári. Ako.. neobľubujem takéto filmy, ale nebolo to práve najstrašnejšie. Dokonca to bolo celkom fajn. Sedela som s kamarátkou na opačnej strane plátna, takže som to videla naopak a ako idiot som sa polovicu filmu čudovala, prečo v českom filme sedia vodiči áut na ľavej strane. To je už proste hard level. Domov som prišla niečo pred dvanástou.

Nič to.  Mala by som robiť niečo zmysluplnejšie. Napríklad si čítať knihu a čuchať pri tom ten úžasný vzduch, prevoňaný vôňou vlhkej pôdy. Dobre, no. O zmysluplnosti by sa dalo polemizovať, ale komu sa už chce. :D
Tak sa majte! :)
T.



Žádné komentáře:

Okomentovat