Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

středa 3. července 2013

V objatí slov

Prázdniny. Celé dni (áno, až tie tri) trávim zamotaná v knihách.
Pondelok bol superúžasný. Bola som doma, upratala som si, osprchovala som sa, pozerala rozprávky a trávila čas s Milovaným. Večer omša, potom jemné komplikácie, ktoré sa však zvládli a noc pri filme Pýcha a predsudok.
Utorok až taký super nebol, ale prišla som na jednu fajn vec. Manželská posteľ mojej mamky je úúúžasná. Hlavne keď na nej spím ja a.. len ja. Nechcelo sa mi z nej vytrepať. Ale bohužiaľ to inak nešlo a o štvrtej som sedela v buse smer babka.
Dnes som bola doobedu von a potom som sa zavŕtala do knihy. Včera som dočítala Dokonalé rande od Alexandry Potterovej  a dnes som dorazila dlhšie rozčítanú knihu  Všetky moje tváre od Michaely Elly Hajduchovej. Ďalej sa chystám na Rozum a cit od Jane Austenovej.
Keď som si pred malou chvíľou zapla notebook a otvorila prehliadač, musela som najskôr navštíviť blog, ktorý čas od času čítam. A to z jedného zvláštneho dôvodu. Potrebovala som vidieť dokonalý život. Je mi jasné, že isto dokonalý nie je, ale javí sa mi taký. To čo prežívam momentálne ja, by sa dalo nazvať istým útlmom. Jedna linka bez akejkoľvek nerovnosti. Je to celkom nuda. Ale len dva týždne. Potom by sa to malo rozbehnúť. Zatiaľ však celkom dobrovoľne nechávam svoj život plynúť, kým sa ja sama ponorím do vymyslených svetov autorov a autoriek. A možno pohnem aj so svojou poviedkou. Bolo by načase.

Žádné komentáře:

Okomentovat