Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pondělí 8. července 2013

Za horami, za dolami..

Ahojky! :)

Tak ako som spomínala, šla som k ujovi. Rsp. u neho stále som. Je tu super. Len to tu na mňa pôsobí akosi divne. Šla som tak včera večer s bratrancom na kofolu. Celou cestou som sa nevedela prestať smiať. No a keď sme si objednali a predavač mi povedal cenu, tak som naňho civela, že čo odo mňa ako chce. Bol to trapas. Ale zasmiali sme sa. Obaja z mojej blbosti. A aby ste si nemysleli, fakt som nič nepila ani nefajčila. Ja neviem čo mi bolo. :D

Vôbec sa mi nepáči to počasie vonku. Svieti slnko, je horúco a ja som unavená ako pes. Kam ľahnem, tam spím. Dnes ráno sa mi snívalo dokonca tri krát čo si pamätám. Dva sny neviem o čom boli, ale ten tretí bol o nejakých zombíkoch, ktorí sa dali zničiť iba ohňom. A všetko sa odohrávalo v centre Kežmarku.

No nič to. Pôjdem ja. Moja sesternica Bianca (o pár dní 4 roky) sa práve zobudila, takže čas osobného voľna sa pre mňa jej slovami ,,Ja ti dám odo mňa uteknuť" (šla som ju dať spať ja, teda som pri nej musela zostať kým zaspala a potom som zdrhla) jednoducho skončil. :D

Majte sa krásne! :)
T.




Žádné komentáře:

Okomentovat