Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 3. listopadu 2013

Vôňa nového začiatku

Ahojte!
Rozhodla som sa oprášiť blog. Tak nejak mi chýbal, i keď som sa snažila nahovoriť si, že nie.
Možno najskôr k tej technickej stránke blogu.. fotky z predchádzajúcich článkov sú niekde úplne zmazané, inde zas nedostupné alebo ako to nazvať, no a nejaké dve som opravila. Je to preto, že keď som rušila blog, tak som vymazala album s fotkami a už sa to tak nejak nedá vrátiť späť. Nuž toľkoto k technickosti..

Prší.
A som z toho nadšená. Mám veľmi rada dážď. Možno to mám z tých romantických filmoch, kde spojenie dažďa a dvoch hlavných hrdinov (ženy a muža) je jedno veľké klišé. Ale preto tie "slaďáky" pozeráme. (Samozrejme, ako kto.)

A milujem jeseň. 
Tony sfarbených listov a ich úžasná vôňa. Výlety do lesa sú v tomto ročnom období najkrajšie.

A vôňa mokrej pôdy. Čerstvo pokosenej trávy. Vôňa kávy a vôňa čokolády. Vôňa ceruziek a vôňa novej knihy. Vôňa čohokoľvek, čo dobre vonia.

Je to skvelý dar, tá vôňa.

T.


Žádné komentáře:

Okomentovat