Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

čtvrtek 9. ledna 2014

B-day present

Je to tu. Ten kúsok času vyhradený len pre mňa. Všetky zbytočné myšlienky sa odkladajú do krabíc a tie sa zasúvajú do políc v mojej hlave. Ostávame len on a ja.
Najskôr ho skúmam dotykom. Prstami prechádzam po hladkých lesklých stránkach a teším sa z toho. Potom ho náhodne otvorím a ovoniavam nové stránky. Milujem tú vôňu.
Farebné fotky kontrastujúce s čiernym písmom na bielom podklade ma hypnotizujú.
Keď sa už nasýtim týmito vnemami, otočím pár stránok a ponorím sa do búrky slov.
_________________________________________________________________

Dnes mi sestra darovala na narodeniny januárové vydanie časopisu ELLE. No ako k tomu to divnému nápadu došla?
Ide o to, že presne toto vydanie som chcela. A keďže sa ma práve včera pýtala, "čo chcem na narodky " v JÚNI (na čo moja odpoveď bola ,,Byť doma.", no musela som si vymyslieť niečo reálnejšie), tak som jej odpovedala, že januárové vydanie ELLE. A budiž!
Dnes poobede mi do ruky strčila peniaze, nech si kúpim ten darček a jej čokoládu. Viac mi netrebalo.
Nuž a ten diár, ktorý bol k časopisu, je absolútne cute!


Žádné komentáře:

Okomentovat