Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pátek 3. ledna 2014

I see fire

Nie, nie.. nezabudla som na vás. Len som nemala veľmi chuť/ čas/ nápady, že o čom písať.
Ale dnes.. dnes je ten veľký deň. Spolu s mojim obľúbeným- Edom Sheeranom, sme sa rozhodli, čo to napísať. A pevne veríme, že to bude mať aj nejaký zmysel.

Tak.. Čím žijem?

  1. Závislosťou na zápisníkoch/ denníkoch/ zošitoch a tak podobne 
    - Bez srandy. Ak by ste sa ma opýtali, že čo prvé mi napadne pri slove Silvester či Nový rok, tak bez rozmýšľania poviem, že nový zápisník. Už mám dva. 
  2. Assassin´s Creed III.
    - Pôvodne som hrala štvorku- Black Flag, ale tak nejak ma to okašľalo a povedalo si, že mi hry nebude ukladať. Tak som to okašľala aj ja a hrám trojku.
  3. Hobbit I. - Hobbit II.
    - Čo dodať. Učarovalo mi to.
    P.S.: Jednotka je lepšia!
  4. Soundtrackové skladby
  5. No a ešte mám rada novoročné predsavzatia/ zoznam vecí, ktoré chcem urobiť v r. 2014
    -
    I keď viem, že väčšinu vecí z neho nikdy nedodržím, ale baví ma písať si ich. 
Nuž a na záver snáď len citát z rozprávky Byl jednou jeden král vystihujúci moju momentálnu situáciu:


,,Chce se mi spát. Spát se mi chce. Co se mi chce? Spát. 
Spát se mi co? Chce. Komu se chce spát?
Mně ne. Ja neusnu a neusnu!"


Žádné komentáře:

Okomentovat