Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

středa 29. ledna 2014

“Sometimes it seemed to him that his life was delicate as a dandelion. (...)"

“Sometimes it seemed to him that his life was delicate as a dandelion. One little puff from any direction, and it was blown to bits.” 
[Bridge to Terabithia]

Myslím, že by som mala písať článok do práce. Alebo SOČ-ku. Proste niečo robiť.
Presviedčam sa o tom už pár hodín. Ale namiesto toho si prezerám SAShE.sk a predstavujem si, aké by to bolo ak by som nebola tak nešikovná, čo sa týka handmade vecičiek. A tiež, aké by to bolo, ak by som mala doma šijací stroj a vedela na ňom šiť. Hneď by som si ušila tie prenádherné šaty prerobené z veľkého svetra. 
Mám podozrenie na to, že trpím proskrastináciou. Vlastne, ja to viem. Som typický príklad prokrastinátora.
http://www.sashe.sk/Ammyla/journal/stary-sveternove-saty

V každom prípade. Idem na ples. Juhúúú... Teším sa. Moje zháňanie masky bolo opodstatnené. A teraz mám týždeň na zohnanie šiat. Potom tesne pred plesom niekoho, kto mi spraví vlasy a makeup. (Pssst..nikomu to nevravte, ale myslím, že na zháňanie vecí a všetky drísty okolo plesu sa teším viac, ako na samotný ples.)


Nuž. A čím sa ešte môžem pochváliť? Možno tým, že teraz, keď som bola takmer týždeň doma, som si trochu kreslila. Nič moc, ale predsa len.


A taktiež.. snežíííííííí! :)


P.S.: Viete aký je rozdiel medzi šampónom a sprchovým gélom?

Žádné komentáře:

Okomentovat