Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

neděle 12. ledna 2014

The best of.. 2013

Som si celkom vedomá toho, že tento článok mal vyjsť tak pred dvoma týždňami, ale až teraz, pri prezeraní starších fotiek som sa rozhodla napísať ho.
(Ako ste si mohli všimnúť, usporiadaný je od "the best" po "best of the best")

5. Štefanská zábava

Na Štefanskej bolo super. Hoci jej príprava bola dosť náročná, myslím, že sa do nej oplatilo investovať.

4. Kurz Cassiopeia-Špeciál

Tento čas bol časom, ktorý som strávila s mojou skautskou sestrou Nikou a inak úplne cudzími ľuďmi v úplne cudzom meste. A tento víkend bol jeden z najlepších víkendov roku.

3. Módna prehliadka v Tatranskej galérii v Poprade



Táto prehliadka bola druhá v mojom živote. Bola tam celkom sranda. Hlavne keď som tam bola od rána, obedovala som v reštike a domov som prišla dosť neskoro. Ale cítila som sa ako ozajstná modelka.

2. Víkendovka v Motyčkách

 Hoc to bolo ďalšie miesto úplne "v paži", strávili sme tam skvelý spoločný čas. A to nie len medzi sebou.

1. Sladkých šestnásť

Tieto narodeniny boli najkrajšie zo všetkých šestnástich, ktoré som mala. Poobede mi usporiadali tajnú oslavu v Cars café a neskôr večer V.I.P celebration za žiary pouličných lámp.

Žádné komentáře:

Okomentovat