Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

čtvrtek 27. února 2014

Nightmare.

Zo spánku ma vytrhne náhle zafúkanie studeného vetra, ktorý priveje kvapôčky dažďa padajúce na moju tvár. Otáčam sa na bok. Silnejšie sa zakrútim do spacáku a snažím sa znova zaspať. Stále je to lepšie, ako spať v prekúrenej miestnosti dvojizbovej chatky.
__________________________
,,Medicína? Ty? Tak určite." 
,,To proste nedáš."
,,A na čo si na umeleckej, keď chceš ísť na zdravotku?"
Sarkastické hlasy mi spať nedajú. Prehadzujem sa a mrmlem si. Nukleové jadrové kyseliny sú makromolekuly zložené s cukru ribózy, kyseliny fosforečnej a dusíkatých báz... Rozlišujeme dva druhy týchto kyselín. Deoxyribonukleovú a ribonukleovú, ktoré sú...
__________________________
Strach...krik...krv...
Strhnem sa zo spánku a zanadávam. Keď sa mi sníva o pavúkoch dlho nemôžem zaspať,ale pri snoch ako toto zaspím hneď, no prídu ďalšie: podobné, niekedy aj horšie. Neviem čo je lepšie.

Vraciam sa späť. Utekám po zaprášenej ceste. Všade je neporiadok. Ľudia sa búria. Bojím sa o svoju rodinu. Skrývam sa. Kam sa len pozriem sa bojuje. Sú tam zranení ľudia. Výstrel.

Kričím. Už nevládzem spať. Dvíham sa z postele a prechádzam sa. Snažím sa ukľudniť si splašené srdce. Po chvíli si ľahám späť a dúfam, že sa to už nevráti.
__________________________
Ráno ma zobúdzajú hlasy. Osadenstvo horného poschodia chaty začína žiť. Pomaly vyleziem zo spacáku a oblečená len v tielku a legínach nechávam chladný ranný vzduch obaľovať moje telo. Dnes to vyzerá na celkom fajn deň.



1 komentář:

  1. Téda Timej,
    dlooouho jsem tu nebyla a dneska jsem se schválně koukla, jestli tenhle blog ještě najdu a nepoznala jsem Tě!:) Najednou se z holky malující Šmouly(?) stala slečna umělkyně:). Krása! Moc Ti to sluší a doufám, že Tě tu budou všichni podporovat tak, jako já:). Zasloužíš si to!
    Anča H.

    OdpovědětVymazat