Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

sobota 1. února 2014

,,What makes the desert beautiful.."

Som síce už temer týždeň chorá, no paradoxne sa cítim oveľa lepšie keď som von a niečo robím, než keď hnijem v posteli. Asi to nie je veľmi môjmu zdraviu prospešné.
Ale napr. dnes ráno som v posteli umierala. Bolo mi strašne zle, ale vedela som, že máme s deckami výlet, tak som sa proste postavila, prišla Baška, vzali sme snowboard a šlo sa. Na Štart, oficiálne na sánkovačku. Neoficiálne sa decká bobovali a stavali Šmolsnehuliaka (čo ich nedržalo dostatočne dlho na to, aby ho aj dokončili) a ja s Baškou sme sa učili snowboardovať typu ako "neplavec učí neplavca plávať".
Ale dopadlo to skvele.
Nuž a v piatok som bola na stretku. Bolo to veľmi povzbudivé. Hoci dnešku sa to rovnať nedalo. Modlitba bola veľmi fajn. 
V poslednom čase ma dosť valcujú samé smutné správy. Neviem čo je toto za čas, ale zdá sa, že veľa ľudí má také ťažšie obdobie.

V každom prípade, teším sa do školy. Juhúú. Ešte chvíľu a zbláznim sa doma. (Ale cez týždeň som vážne poctivo ležala doma (okrem pondelka.. a štvrtka.. a piatka.) Už mi chýbajú také tie nabité dni plné čohosi. Napríklad sa teším na tanečný. A taktiež na povinný kurz angličtiny kvôli Španielsku. A na dejiny. A na kopu iných vecí. Bude to super.
Ouč...skoro by som zabudla. Dnes som videla svoje tri články v ozajstných novinách s názvom "Novinky". Ten pocit je neopísateľný. :)

T.



Žádné komentáře:

Okomentovat