Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pondělí 28. dubna 2014

RH faktor.

,,Neviem presne, aká je moja krvná skupina, no môj RH (ráno hore) 
faktor je Douwe Egberts"


Dnes sme sa boli s mamkou pozrieť na kufre. Videla som jeden prenádherný, červený. Bol ale príliš malý.
Mamke sa páčil jeden nudný čierny, ale po chvíli ho zavrhla s tým, že je taktiež dosť malý. Prevrátila som očami, mne sa zdal taký akurát. Tri týždne nie sú zas tak veľa.


Po 10-minútovom boji sme sa dohodli, že sa pôjdeme pozrieť ešte do Popradu. Snáď tam nájdem taký pre mňa. Najlepšie červený.

Trochu ma desí, že už o tri týždne odlietam. Prvá zastávka Izrael a druhá Španielsko. Vraj dve dovolenky. Pche.
Stále si myslím, že sa dokážem zbaliť minimalisticky.


P.S.: Ak by som bola nápojom, bola by som kávou. Milujem kávu! Možno to nie je ani káva, ale ten pocit sedieť pri káve ...

Žádné komentáře:

Okomentovat