Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pátek 25. července 2014

tak trochu.

Už tretí krát za tento týždeň ma zlialo za búrky. A vždy som sa cítila inak. Pred pár dňami mi bolo dobre, pršalo na mňa a ja som sa musela smiať a skákať. Našťastie bolo toľko veľa hodín, až ich bolo málo a ľudia sedeli doma.
Dnes som bola s Lucy a domov som šla za silnej búrky. Dáždnik som odmietla, nepôjdem predsa s bleskozvodom v rukác, a tak som bola hneď celá mokrá. Ale bolo to dobré. Tá búrka tak trochu vyjadrovala moje pocity. Mala som chuť hádať veci, kričať a metať blesky. Namiesto toho som šla pomaly po chodníku, na tvári kamenný výraz a užívala som si búrku, ktorá to spravila za mňa. Kým som došla domov bola som kľudná.

Len tak, by the way: zajtra vypínam svet. Beriem pár vecí, knihu a smer dedina, kde býva babka. Mobil pravdepodobne dvíhať nebudem (na čo aj?) a notebook asi tiež nechávam doma. Keby niečo, tak mi pošlite holuba. Alebo ma môžete prísť pozrieť, od Kežmarku je to asi hodina autom. A kedy prídem? Keď sa mi bude chcieť!


Žádné komentáře:

Okomentovat