Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pondělí 25. srpna 2014

Spočítaj ma.

Koľko krát ma naozaj je?
Ja viem. Taká Timka ako ja je na svete len jedna. Jediná, jedinečná,...

Aká som taká som
Som jednoducho žena
Keď sa mi zachce smiať
Smejem sa ako pojašená
(Jacques Prévert - Aká som taká som)


Moja mamka vraví, že som všade. Nemá to rada. Ja totižto "musím" byť na (takmer) každej akcii. Či už skautskej, či organizovanej našim mládežníckym parlamentom alebo na hocakej. Proste ma to baví. Som to ja. Vraj som všade, no len nie tam kde mám byť. Ale to je podľa mňa subjektívny názor každého, kto ma práve niekde potrebuje.

Tak znova.
Koľko krát ma naozaj je?

Som doma, som v lese, som na koncerte, som v obchode, som na puťáku, som v knižnici, som stopárka na kraji cesty po boku s nejakým borcom, som kamoška na telefóne trčiaca niekde na organizačnom stretku čohosi.
Poznávacie znamenie? Sukňa a trekové topánky. Najlepšie v jednej kope. Strapaté vlasy, dva dredy a úsmev od ucha k uchu. Keď ma stretnete pravdepodobne si budem spievať.

Tak znova.
Koľko krát ma naozaj je?

Spočítaj ma.


Žádné komentáře:

Okomentovat