Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

úterý 5. srpna 2014

vánky.

Je mi celkom dobre takej zmiznutej. Hm, v poslednom čase miznem snáď až príliš často, ale pomaly prichádza čas, keď budem všade možne len nie stratená. To viete, skautské akcie a tak. Bude zábava.
Cha, a taktiež na mňa prichádza nejaký poetický čas. Zatiaľ je to len voňavý vánok čas od času, ale myslím, že víchor na seba nenechá dlho čakať. Je to ako keď píšem niečo sem na blog. Pýtate sa ma, že kedy konečne niečo uverejním. Čo ja viem? Nelámem si s tým hlavu. Pár dní pred písaním sa mi začne niečo motať hlavou, deň za dňom to dostáva obrysy až zrazu..píšem. Jednoduché ako facka.

Dnes sa mi chcelo kresliť. Nie je to nič úchvatné. Proste taká moja čarbanica, ktorá skončila v denníku. Niekto píše, ja si kreslím. V podstate je to to isté. Obe varianty odzrkadľujú autorove pocity a myšlienky. Veď ako povedal Picasso: ,,Dielo, ktoré človek vytvára, nie je nič iného než forma denníku."

Kto by neľúbil červenú?


Žádné komentáře:

Okomentovat