Odporujem si? Mám v sebe zástupy ľudí. [W.W.]

pondělí 29. září 2014

Tam, kde líšky dávajú dobrú noc

Na Červený Kláštor som mala vždy len dobré spomienky. Trochu som sa bála, že mi to školská akcia pokazí, ale už po prvom dni cítim, že to tak vôbec nebude. Počasie bolo prenádherné. Zrána sa dosť dlho držala hmla, no potom sa rozpadla a svietilo, vlastne presnejšie pieklo, slnko. Pevne verím, že sa to takto udrží aspoň do piatka.

Sme štyri krásky v dvojizbovej hotelovej izbe, dotyková lampička, mäkučká manželská posteľ, balkón a nááádherná krajina okolo. Pevný program, ktorý nie je tak pevný ako vyzerá a prísny učitelia, s ktorými sa vkuse rehoceš.

Dnešný deň sme si vlastne len rozdeľovali izby, boli na obede a maľovali v areáli Červeného kláštora. Alebo aj fotili. Teda v mojom prípade som to fotenie len parodovala. 
Ale! Fotiť sa pôjde čoskoro. Keď sa nám nabijú foťáky. Naša Lenka, druháčka Lenka, p.uč. Kotorová a ja. Bude to vtipné. Neverím vo veľký zázrak, ale snáď sa mi podarí aspoň niečo obstojné nafotiť.

















Žádné komentáře:

Okomentovat